100427

I'm abnormally tired. Inte så konstigt though, skrattat konstant under hela mattelektionen på tt par timmar i eftermiddags, love it. Jag ska käka lite biffar till middag och sen ska jag snöra på mig gåskor för en promenad. Går nog förbi en affär för att köpa någon härligt glossig tidning att läsa ikväll. Måste lägga mig tidigt, för imorgon är det engelska nationella som gäller, uppsatsskrivning. Jag är inte nervös, det kommer att gå bra, men jag är nervös över att jag inte kommer komma i säng ordentligt i tid, så att jag är trött imorgon... hade ju inte varit så smart. Ska dock ha med mig lite sött att dricka eller äta, så jag skärper mig riktigt ordentligt ;)

Äntligen mat nu... Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0