Event @ Bik Bok

Alltså, jag tog lite snabba bilder på det jag shoppade i lördags, men det är inget jag vill lägga upp här för jag hade råkat komma åt någon inställning, så bilderna såg inte så bra ut, hehe... well well.
A och jag kom inte så långt, vi cyklade runt lite och sen köpte vi hallongubbe (eller i mitt fall, colagubbe, g-l-a-s-s alltså) och satte oss i en stor gunga och snackade. Helhärligt! Nu har jag städat undan lite i mitt rum, kläder i tvättkorg och sådär ni vet. Satte mig ner för att kolla mailen (som svämmar över, allihopa) och jag hade fått svar och bekräftning på att jag och Amanda blivit uppskrivna på gästlistan inför Veckorevyns event i november, skitkul! I Stockholm börjar den turnén redan den 20 maj, så vi är sist av alla städer de besöker. Lite tråkigt att det är så länge till, men det ska bli roligt!
När jag ändå är igång så nätshoppar jag lite också... hittade bland annat en supersnygg axelväska i gult syntetläder med dragkedjor, från Modekungen.se för 699:-. Verkligen vårig! Har även en del paket jag väntar på från H&M, Topshop och Eleven bland annat, vill att de ska komma nuuuu!


Väskan från Modekungen.se. Vårig eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0