Healthy snack + Brokeback Mountain

Jag tog mig ett litet nyttigt mellanmål när jag kom hem, nämligen lite krämig grekisk yoghurt med ringlad honung och några valnötter on top. Supergott och nyttigt! Nu är jag mer sugen på mat, typ pastasallad med grillad kyckling och fetaost... mmmm, det kanske får bli kvällsmaten ikväll, låter inte dumt...
Efter maten blir det powerwalk (ensam) med musik i lurarna, och sen ska jag göra lite olika sminkningar, för skojs skull. Kanske lägger upp bilder här?
Förresten, ALLA här väl sett Brokeback Mountain? Jag tittar på den nu, och jag kan se den hur många gånger som helst, och jag gråter lite mycket varje gång. Den är så FIN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0