Hur pigg som helst

GAH, jag borde vara trött, men det är jag inte. Gör istället lite lösa planer för veckan - på onsdag är det bestämt att åka in tillsammans med A + hennes mor till Växjö för att shoppa och lite sånt, och på fredag är det ju för tusan valborgsmässoafton! Undrar just vad man ska göra då, har några alternativ att välja mellan... vi får väl se. Vad ska ni göra på valborg? På lördag (1 maj, så underbart!) ska vi iväg till Nybro, eller Kalmar, det kommer jag inte ihåg, tillsammans med lite släkt och kolla in Joe Laberos show, ska bli grymt roligt! Och så ska jag tälta med ett par vänner någon gång i veckan också. Men nu ska jag sova. Eller... spela yatzy med någon frivillig. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0