Nystartad

Hej!
Jag ska försöka mig på att blogga här, ska bli roligt att se om man får någon som helst respons, haha! Jag kan väl börja med att berätta lite om mig själv: jag heter Emelie, är 16 år och bor tillsammans med min familj i Tingsryd i södra Sverige. Två småbröder på 12 respektive (snart) 5 år. Här har ni en glad och relativt positiv tjej, riktigt envis är jag också, hehe...
Jag går första året på handel-och administrationsprogrammet på Wasaskolan (gymnasie), där jag trivs superbra. Jag tycker om att shoppa, är intresserad av mode och skönhet i allmänhet, läsa, umgås med mina vänner och min familj, se på film (särskilt bio), lyssna på musik, baka och laga mat, skriva m.m. Om det är någonting ni undrar så är det självklart bara att fråga! :)

Så, På Wasaskolan har vi självstudie-dag på onsdagar, alltså har jag varit hemma idag - DÖförkyld, har knappt kunnat prata, men nu är jag redan på bättringsvägen, trots att jag hostar en del. Har inte gjort så mycket annars, en tråkig dag. Vi får se om jag tar mig till skolan imorgon eller inte...
Detta blev ett inte så intressant inlägg, eftersom jag är ny här och inte har så mycket att berätta om dagen. Vet inte hur designen ser ut på bloggen nu när jag publicerar inlägget (antagligen inte så fin, hehe) men jag ska väl försöka göra om den lite, men det får bli ett senare projekt, är nämligen ganska trött... vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0