SWEET MONDAY

Ja, till slut så blev det det! Hade först tänkt att jobba hemifrån idag, men jag gick ändå och lyssnade på en väldigt bra och intressant föreläsning om kost och träning imorse. Gick en runda med klassen innan också, vi har hälsovecka. Men nu funderar jag på att ta mitt pick och pack och cykla hem, har inte haft lärare denna lektionen och inte gjort så mycket direkt, är ganska slut, så det gör ingenting. Stanna till hos farmor och farfar för lite fika kanske...

När jag kommer hem ska jag slappa, ikväll får vi se vad som händer. Imorgon ska vi i klassen till Ronneby på Handelsdagen, ska bli skoj :) Nu planerar jag flera dagar framåt här, men på onsdag har jag funderat på att åka till Växjö för lite shopping och mys med någon frivillig :)

Nej ni, nu lägger jag ihop min dator och cyklar hemåt! Kram! (Haha, jag slutar ju nu ändå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0