Underbar dag

Hellu bloggen
Jag och mamma kom hem från stan för drygt en timme sen, vi har haft en helt underbar dag! Var uppe runt 08 (usch) för mamma hade tid hos sin manikyrist vid 10. Sen shoppade vi loss, har hittat massor med fint! Jag har tagit bilder på det, men hittar inte sladdarna till varken mobilen eller vanliga kameran just nu, så det får bli senare. Det blev bl a. läppstift, Cover all mix-pennor  och ett rouge från Make up store, svart + turkos ögonpenna från Isadora, några ringar från Indiska, halsband från H&M och Gina Tricot, skjorta från Vila, klänning och solglajjor från Gina Tricot....... och något mer, riktigt nöjd! Det har varit soligt och fint också, lite blåsigt men det lugnade sig. Jippodag i Växjö, träffade på en massa målade barn, Bamse och Mumin, min vän Emelie och en kille som stötte på mig, jag blev lite rädd men jag fick hans nummer, haha.
För övrigt, visst är det skönt med helg, så säg? Snart ska vi laga lite god mat här, en grillad köttbit och goda tillbehör tror jag att det blir, och självklart massor med godis! Men innan ska jag testmåla mina nya nagellack! KRAM och ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0