Underbar helg

Hej bloggen!

Jag kom hem för ett par timmar sedan, med en buss som jag fick vänta i tre kvart extra på, eftersom jag kollat upp fel dag, men det gjorde ingenting för jag gick på stan och shoppade lite snabbt, kan visa er senare.
Min helg har varit jättemysig, och igår var trevligt! Jag och Emelie snabbanmälde oss till en Lisebergsresa den 29 maj (tillsammans med diabetesföreningen, vi båda har diabetes), det ska bli skitkul! Vi var, för en månad sen, även på Rättviklägret (skidor) uppe i Dalarna en vecka, som äger rum varje år, sjukt kul hade vi!

Resten av kvällen tänker jag ägna åt lite läxor, TV och kakor. I början på nästa vecka väntar jag på lite paket på posten, men tyvärr kommer H&M-paketet dröja ett tag till (som vanligt, det är segt. Beställde för ett par veckor sen och ändå dröjer det ännu längre). Vill ha allt nu, och särskilt min fina fjärilsring...
Nu är det strax mat, så vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0