UNG HANDELNS DAG I RONNEBY

Jag undrar just om jag ska bestämma mig för att åka till Växjö imorgon eller inte. Jag ska till tandläkaren på morgonen och kolla tandställningen, inte länge kvar nu, förhoppningsvis.

Idag har jag och min härliga klass varit i Ronneby på Ung Handelns (alltså, det stavas tydligen så, ville ha det på ett annat sätt, men okej) Dag, det var intressant och roligt, Dogge D var även där, han är ju skitrolig! Jga hade tänkt lägga mig i en solstol när jag kom hem, men det blåste rätt rejält så jag kollade lite på TV. Och nu sitter jag och fixar undan lite på datorn. Ledig imorgon, så jag funderar som sagt på Växjö... eller så, ännu hellre, till helgen med mamma. Såg förresten precis på Monkis hemsida att de har vår-utförsäljning, hittade en skjorta och en kjol jag ska haffa!

ASSÅ DET SNÖAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD FAN!!!!!!! :( det måste vara kallt då, är INTE sugen på en promenad... tror att jag ska ta ett bad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0