100428

Hemma efter en heldag i Växjö med ett par vänner, hittat lite fina grejer. Ätit har jag också gjort, ungersk korvgryta med jalapenos och lantbröd, mmm... apropå shopping och kläder, så funderar jag lite över vad jag ska ha på mig på skolavslutningen... men jag har en fundering på Dafodil dress från Monki (den svarta jag visade upp på bild för några inlägg sedan) som kommer in i butik i maj (glömde fråga exakt när den kommer in, men jag ska ringa och fråga imorgon) och till den tänkte jag faktiskt vita converse och halsbandet från H&M som jag köpte i lördags, färgglatt och maffigt och APSNYGGT. Kan kanske klippa ihop och visa hur det skulle se ut.

På tal om någonting annat; musik. Jag älskar musik, speciellt 70/80-tal, 60 funkar också. Gold är alltså radiofavoriten. Just nu sitter jag och lyssnar på KC & The sunshine band, älskar låten Give it up. Annars ingenting, är supertrött efter idag. Fnurlar på om jag ska ta ett varmt bad eller inte... kanske ska ut och gå... eller nåt annat. Bah.
UPDATE: HAHAHA, jag hörde förresten Ola Lustigs låt "MILF" på radion igår, så jävla ful xD oh well, nu måste jag pysa, ska faktiskt ta ett bad. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0