Bubble Town

Jag sitter och spelar det mest simpla, men roliga, spelet på MSN Games - Bubble Town. Det enda fula är ljudeffekterna... en tecknad tjej som stönar (av vällust) när man skjuter ner henne med en pil? Naah.

Struntade i Fortet ikväll, liiite tråkigt i längden att titta på när det är samma banor och sånt. Blaha blaha. Ska väl snart gå och lägga mig. Jag brukade, och är fortfarande, ledig på onsdagar, men var inte nöjd med mitt mattebetyg, så det ska jag gå och läsa upp. Jag har svårt för matte, och gillar det inte. Men det är inte hela kursen jag ska läsa upp, utan bara några delmoment. Eventuellt att jag blir schemalagd på onsdagarna, från 10-11.45 tror jag att det är, i en tid framöver. Föredrar det. Imorgon ska jag bara träffa min mattelärare och prata med henne - jobbigt att gå upp bara för det, men jaja. Tur att det går väldigt bra i alla andra ämnen x)

Simmade ingenting idag. Skulle gått ut en runda istället, men så blev det inte heller. Farmor hade ringt flera gånger såg jag, men när jag ringde henne för att fråga om vi skulle gå var hon redan ute på en runda :/ imorgon! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa Bridget Jones en stund. Imorgon är det redan onsdag, woho! Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0