GOTLAND WAS AWESOME

Vad tusan, inlägget jag skrev igår är försvunnet? :O SUCK...

Jag kan iallafall meddela (igen) att GOTLAND WAS AWESOME. Vi hade så jäävla kul :D

Suurt att inlägget försvann! Nu blir det bara ett kortisinlägg, för klockan är över tolv och jag ska upp relativt tidigt imorgon, för jag åker till Landskrona/Helsingborg! Ni får ha det så bra, jag tar med mig datorn så vi hörs därifrån! Tänker inte lägga upp någon bild just nu, trött och hinner inte riktigt heller. Håll till godo! På tal om bilder, så satte jag mig ner och kollade igenom alla mina cd-skivor fulla med gamla bilder, och se där - Gotland 09, skolbalen i nian och en massa andra roliga bilder jag nästan glömt bort, kul :D

Nähä, snart halv ett. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0