GRATTIS FARMOR <3

Hejhej
Idag har jag varit på födelsedagsgalej, farmor fyller år - Grattis älskade farmor<3. Igår var jag, mamma och mina två bröder i Växjö, och jag fyndade hur mycket fint som helst, bland annat en supersnygg khakigrön jacka på Lindex och de perfekta mys/träningsbyxorna på H&M! Det enda jag behöver nu är en ny kalender till skolan - den urfina jag hittade på Bokia fanns inte nu :( men hittar säkert en annan fin, som ska inhandlas på måndag! Min dator (med alla bilder på) är fortfarande konstig, men ska lämna in den på tisdag!
I torsdags var Emelie hos mig, vi hade sjukt roligt, och vi kollade på en jättebra film som Emelie hade med sig - Dancer in the dark. Rekommenderas, även om den är lite konstig.

Nu är klockan mycket för en som börjar skolan om två dagar - wää. Men - Titta han snackar, med John Travolta, börjar på TV nu - bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0