Grown Ups

Tjena mittbena!

How's things? Med mig är det ganska bra, skolan börjar imorgon och det känns ganska roligt, just nu iallafall.
Igår var mammsen och jag och tittade på bio, extra mysigt eftersom det var oplanerat :) Vi såg Grown ups, och den var skitrolig! Jag hörde inga andra som skrattade så mycket, men det kan vara för att mamma och jag garvade ;) efteråt gick vi till McDonald's *på min begäran, haha* och åt varsin chicken wrap och pommes, mums! Jättemysig kväll<3
Idag klev jag upp vid 08.30, gäääsp... imorgon ska jag gå upp 07.00 - GÄÄÄSP! Men det är bara att vänja sig... dock ska vi leka imorgon och få våra scheman och lite sånt, få reda på när vi ska ta skolfoto och hur många sovmornar och korta dagar vi får ;D jag ska som sagt köpa en ny kalender idag, ska passa på medan jag hämtar J på dagis vid 15.30. Nu, däremot, ska jag göra lite mat. Eller, värma till - biffar med kokt potatis och löksås tror jag att det är, pappa som gjorde igår *när jag inte var hemma :( xD*. Det är, från biffar till väder, varmt ute idag! När jag gick upp imorse var det kyligt och höstigt ute, blev lite depp, men nu är det så varmt så jag skulle kunna ha shorts, om än en kofta också kanske, när jag cyklar. 

Angående bilder då, som jag så frikostigt lovat många gånger, MIN DATOR ÄR SÖNDER! Inte för att någon har klagat, jag har tvärtom aldrig fått en kommentar här på bloggen (haha, men jag skriver ändå för att jag tycker det är roligt. Att kommentarerna lyser med sin frånvaro kan bero på att jag inte bjuder på så mycket bilder), men jag ville bara säga detta igen. Jag ska lämna in den imorgon, antingen på lagning eller så får jag en ny. Problemet är dock att jag har typ alla bilderna från denna sommaren där på, men jag tror att den blir lagad. HOPPAS!

Nu pyser jag igen, börjar bli lite smått hungrig... pussar!

PS. Kollade in en sjuk grej på youtube nyss; Parodi på Katy Perry's California Gurls - med en äcklig gubbe! Lägger in en länk (har inte orkat fundera ut hur man lägger in en video). Alltså, hahahahaha euw säger jag bara...

Katy Perry "California Gurls" Parody - California Boys : http://www.youtube.com/watch?v=9WZGyzz5O-U&feature=related



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0