LIFE'S GOOD

Idag slutade jag vid 12.15, vilket jag gör varje tisdag. Sköönt! Jag hade bara två lektioner idag, engelska och inköps-och varuhantering, fick en uppgift där som var lätt och som jag är klar med. Imorgon får jag min dator, känner mig handikappad utan den i skolan, haha.
När jag kom hem åt jag lunch och sen har jag legat och läst Bridget Jones's Diary, she's hilarious and I love her! Funderar lite på att gå och simma ikväll... vi får väl se.

Annars så, livet är riktigt bra just nu. Jag är tillfreds. Snart är det helg, tänkte jag säga, hehe... just nu sitter jag och kollar in stickat och fina toppar och grejer på Topshop, det läggs nog en beställning. Kanske ska baka... är sugen på chokladbollar!

 

Knitted Slouchy Cocoon JumperKnitted Fisherman Rib JumperKnitted Cable JumperKnitted Crop Rib JumperAll Over Heart Sheer TightsTwisted Metal Band Ring
Allt från Topshop. Jag fick hindra mig med bilderna - jag har hittat mycket mer fint. Det blir en beställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0