Mys

Klockan är alldeles för mycket för att sitta uppe och slösurfa xD det är Marcus och jag som är uppe, han tittar på TV och jag är bara trött x) är hos mamma och vi har haft myskväll med en stor köttbit, vitlökskroketter och bea-sås ;D och godis, chips och dipp i soffan framför Dansfeber (skitroligt! HEJA MORGAN! xD) och Bröllopsfotografen (fisbubbla!!!!!!!!!!! love xD). Igår var supertrevligt, kollade på film och åt fajitas, så himla gott! Och imorgon ska vi på kalas i Nybro, en kusin till mig fyllde år för några veckor sen. Trevlans.

Blir snart att åka in till stan igen också... har inte bestämt nåt, men ska se bio och vill shoppa lite! Men först och mest relevant just nu - SOVA. Godnatt!
PS. Får tillbaka min dator på tisdag/onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0