Cornflakeskakor, film, Fortet och misse!

Hej hopp!

Ganska rolig dag i skolan idag, apart from me being very tired, hehe. Kom hem lite senare igår från mina kusiner, hos vilka vi hade skitroligt, som vanligt ;D vi fikade hur mycket som helst, lekte Maffian och kollade på film. Och mamma och min moster Jenny kollade på datorn efter en katt, som mamma funderar på att köpa - kolsvart norsk skogskatt med blå ögon (ååhh in my heart)! Jag skulle bli så glad! Tussen vill jag att den ska heta. Eller Batman. Yeah. Men åter till skolan - idag hade vi första lektionen i Information & Layout, skitkul. Sen samhällskunskap och demokrati och politik, också roligt, fick grupparbete. Sista lektionen hade vi Marknadsföring B, och det var over the top, för Amanda och jag kom på värsta bästa, roligaste och snyggaste grejen till vårt grupparbete vi började med idag, so I'm almost a bit excited, haha. Hon kommer snart hit förresten, vi ska bara äta cornflakeskakor, titta på Bridget Jone's dagbok 2 och kanske, kanske kolla på samhällsgrejset lite. Sen måste jag hem till pappa också och hämta en tröja och mitt datorfodral + laddare, för jag får tillbaka min dator imorgon eller på onsdag, sing hallelujah! OCH IKVÄLL ÄR DET JU FORTET! Yeah, en inte så pjåkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0