Skolstart

God eftermiddag

Andra dagen i skolan idag, men idag har vi bara pratat, var hemma strax innan halv två. Igår pratade vi bara någon timme innan vi började leka, och sen gick vi ner till Mårdslycke och forsatte. Sen bjöd skolan på lunch på restaurangen där, hur gott som helst och jättetrevligt ;D men imorgon börjar vi på riktigt.
När jag kom hem värmde jag en kanelbulle, trollade fram en fransk våffla (båda hembakade, mums!) och slog till på lite varm choklad. Svepte in mig i en mysig filt och la mig för att läsa, så himla mysigt, jag älskar verkligen att göra sånt när jag är hemma själv och man inte har nåt bättre för sig ;) sen satte jag på datorn för jag kom på att Kicks öppnar sin webbutik idag, så just nu shoppar jag MAC :D jag är inte 18 år än, så jag ska fråga om pappa vill betala åt mig så länge. Alldeles snart ska jag gå och simma. Funderade på att ringa farmor, men tror att jag går själv bara idag. Så på med mysbrallorna (skönast att cykla i när man har simmat och det börjar bli kallt ute), en mjuk t-shirt och tjocktröja och cykla dit - skönt att det inte är långt xD FASEN vad det stormar ute nu! Uuusch... jag kommer frysa när jag ska hem. Känner mig inte så motiverad - att simma en kilometer (40 st 25-längder) tar inte lång tid, men det är så skönt i soffan... men jag SKA! Sen blir det att cykla hem och äta kvällsmat, och kolla på Fångarna på fortet vid åtta, älskar det! Det är precis lika bra som förr! :D

Nej, nu ska jag simma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0