Vampires suck... på SVENSKA? That sucks!

Hej på er
Jag sitter hemma hos mamma på hennes dator, för min skoldator har flippat ur - igen. När jag börjar nästa tisdag ska jag ta upp det. SUCK.
Landskrona var gött, skönt väder och så älskar jag ju att campa med husvagnen. Vi var i Helsingborg och myste en dag, och på Bakken (älskar Bakken) i Danmark en dag med underbart väder, jättekul :) Vi kom hem i fredags.
Idag har jag inte gjort jättemycket, steg upp vid tolv (för sent) och åt frukost vid tvn, värmde en Billys till lunch, kollade på film och sen gjorde mig i ordning lite smått och cyklade till farmor och farfar. Hängde med Emilia ett par timmar, innan jag gick på ett möte klockan 19 som varade i 1,5 timme, åkte hem och åt sen kvällsmat - och nu sitter jag här. Bah. Imorgon ska jag till tandis (men inte förrän klockan 15, tack och lov!) och resten av dagen är oplanerad. 
På onsdag eller torsdag hade jag och några till tänkt gå på "Vampires suck", jag gick in på SF och då tyckte jag det verkade som att den gick bara på svenska. Det stod ingenting om det, men filmen hade svensk titel, så jag blev misstänksam, och ingen vill ju se den på svenska liksom. Så imorgon måste jag ringa och fråga om den verkligen är på svenska, vilket jag inte kan tänka mig... men att kolla upp det är smart. Om jag har tid ska jag shoppa lite nödvändigt också, som en kalender till skolan. Har hittat en fin på Bokia som jag kan tänka mig. Jag har shoppat järnet de senaste veckorna, men behöver fortfarande lite nödvändigheter som nya mjukisbrallor, en kalender då och en något mörkare foundation. Har inte använt smink på hela sommaren, och nu är jag ganska så brun, så det ska införskaffas också.

Nu ska jag gå, sista delen av Sex Education på trean börjar snart! Vi hörs, kramar.  

Bild hittad på google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0