A lot of happenings

:
  Hej!
En hel vecka sedan sist, om inte mer, och det här hänt massor med skoj sedan dess! I lördags till exempel, var jag på Liseberg, awesome! Finfint väder och underbart sällskap :) Vi blev bjudna av Diabetesförbundet, och Emelie och jag blev tillfrågade om vi ville skriva en text om resan, skitnöjd! Den ska publiceras någon gång i juni :) Igår var jag i Växjö med mamma och Jacob, tog syntest och det var början till brytningsfel på höger öga... jippi, kanske ends up med glasögon sen då.. :P oh well, hittade TUSEN snygga saker igår, här är ett urval (ovan, sorry för dålig kvalitet, tagna med mobilkameran)! Mmm, jag älskar det...!
På lördag ska jag till Emelie på grillfest, ska bli riktigt trevligt och hoppas på lika fint väder som det varit igår och idag - barbent i klänning, UNDERBART! Ledig imorgon (och hela nästa vecka också, förutom på måndag..) så det blir nog tältning ikväll :D slutar nästa fredag, nästa torsdag ska jag och min underbara klass till Boda Borg på klassresa :D

Här förresten lagt vantarna på det här highlightpudret (eller rouge/bronzer också för den delen) från MAC - Marine Life. Såå fint (har inte fått det än, men det är på väg!)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0