Animal print

Här är den snygga klänningen från Gina Tricot! Jag har massor med bilder att lägga upp här, med massa snygga kläder och grejer från lite överallt, men det skulle ta en jäkla tid och göra det nu, så jag hoppar det... ger er lite tips någon gång ibland istället ;) det får bli en tripp till Växjö någon dag nu för att shoppa och gå på bio! Kommissarie Späck till exempel... ;D ECLIPSE KOMMER SNART, JAG DÖÖÖÖR! PS. En beställning från Topshop också, tror jag... DS.

Nej ni, nu tänker jag verkligen stänga ner här! Antingen stupa ner i sängen eller tillbringa en halvtimme i soffan... raka benen kanske... och köra i lite mousse i håret var det ja! VI SES, helt enkelt! PUSS!


Klänning från Gina Tricot. 129 pix!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0