BODA BORG MED KLASSEN!

HALLÅÅÅ :D
Idag var det Boda Borg med klassen, HUR KUL SOM HELST, och min grupp ÄGDE ju! Vi tog hur många stämplar som helst! Tack för en rolig dag :D imorgon är det skolavslutning... galet! Året har gått så fort, och det har varit så himla roligt! Tur vi bara går i ettan än ;) Jag har inte helt bestämt vad jag ska ha på mig än, eller.... jo jag tror det, blir enkelt för halva klassen kommer inte, alla är iväg på annat håll, de dumsnutarna ;) well well, ni får bilder imorgon!
Det får nog bli stan någon gång i veckan som kommer nu också, har hittat en supersnygg klänning på Gina Tricot... kan lägga upp en bild på den här senare, för ni MÅSTE se den! Urbillig var den också, inte helt fel...!

Nääe, nu ska jag ta och resa röven härifrån och kasta mig på cykeln för att köpa lite hårmousse, det var länge sen jag testade det! Hade nämligen tänkt svänga upp håret i en knut över natten, och för att lockarna ska hålla bättre så fungerar nog mousse utmärkt! Ska norpa en jordgubbe på vägen ut, för det bakas avslutningstårta här... :D nästa gång vi hörs har jag SOMMARLOV! HASTA LA VISTA BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0