DO THE HAPPY DANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, vilken lättnad. På grund av sommarjobb som krockar med en av årets roligaste händelser: (och det vet jag redan nu innan det ens har inträffat) ÅRETS GOTLANDSRESA TILLSAMMANS MED TVÅ AV MINA BÄSTA VÄNNER (premiär förra året, och vi tänker göra det till en tradition ;D) trodde jag att jag var död. DÖD. MEN - jag hade räknat så jävla fel, så jag missar bara ett par dagar, och de kan jag jobba ihop innan jag sticker och därmed också slutar sommarjobbet! GÖÖÖTT MOOOOOOOS!

Idag har jag hunnit med tandläkaren (har bestämt mig för att ha tandställningen över sommaren också, så att reslutatet blir perfekt!), hälsa på Emilia Pilia och kollat på Micke och Molle (love) och bakat chokladmuffins med Amanda. Gått en svänga med stavarna (farmor och jag såg en huggorm, URK), och handlat Singoallakex som jag ska smaska på till fikat någon dag, funderar på picknick :D ska bli 25-27 grader fucking celcius på torsdag!!! :D

Nu ska jag ta en dusch, och sen läsa lite innan jag slocknar.

UPDATE: ÅÅH detta glömde jag visst publicera igår, jag loggade bara ut. Så jag publicerar det nu istället, och skriver ett nytt inlägg för idag direkt efter. okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0