En stor portion motion

Hola, har ni haft en bra dag? Det har jag! Solade en liten stund innan kvällsmaten, och sen tog jag en powerwalk, postade ett brev och köpte en magnum white. Tänkte gå hem sen, men gick förbi farmor och farfar (brukar gå den svängen hem om jag nu är i trakten alltså. whatever) och såg att de satt ute, så farmor och jag cyklade en fin runda på 1 mil (sist jag var där åkte farmor och jag skidor, på hemvägen trillade jag i spåret och bara låg och skrattade i typ en kvart, haha. 1 mil längdskidor, och då hade jag inte åkt eller tränat upp mucklerna knappt alls med skidor det året. awesome!). Jag har motionerat mycket idag - sprungit runt i 3-4 timmar i stan också. Känns gott.
Jag har precis gjort i ordning en fruktdrink med jordgubbar och ananas-apelsinjuice och vad jag nu hade i, så himla gott! Ska snart gå och lägga mig, och imorgon kommer Emelie! Sov gott alla!



 Jag hittade mycket fint idag, speciellt på BikBok - midsommarklänningar (två stycken!), lite olika linnen (snyggaste var ett vitt med neonorangea prickar på) och den tighta kjolen med detta fina blommönster på, ovan på bild. Valde bilden för att den var så fin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0