Grillfest

Hallu bloggen!
Lördag idag, skönt väder och grillfest ikväll! Är inte så taggad just nu, trött och mycket att fixa, men stämningen infinner sig snart :) bussen går 16.10, men ska handla lite grillkött och sånt innan.
Studentmottagning hos grannen igår, trevligt! Drack tre burkar Rekorderlig smultron-kiwi cider, HUR GOD SOM HELST! Smaka den! Gick hem tidigt, runt 22, kollade lite på Bad Boys och gick och la mig runt 00. Och så var det med det...
Jag fnurlar lite på vad jag ska ha på mig ikväll, om jag ska ta det jag hade igår...? Ett svart, enkelt fodral från H&M (tight bomullsklänning helt enkelt), ett maffigt, färgglatt halsband från H&M och vita converse till det. Enkelt men mycket snyggt. Och sen en stor mysig kofta över. Tror det får bli det, orkar inte stå och dividera mer om det, hehe. Imorgon innan jag åker hem (Nationaldagen imorgon ju! Du gamla, du fria...) tänkte jag kolla om det finns lite underkläder jag kan köpa med mig hem från stan, har kollat på Gina Tricot och Lindex webbsidor och det finns mycket fint. Som dessa nedan till exempel, från Lindex för 60 spänn, dessutom 3 för 2.

Hipstertrosa Lila



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0