MIN BÖN ÄR HÖRD

UNDERBART VÄDER OCH PERFEKT FÖR ORANGEA LINNEN MED KNYTBAND!!!! Haha, temat går i orange låter det som! Har solat hos farmor och farfar en bra stund, fast delvis i skuggan (inte insmord). Myser järnet! Nu är jag hemma och städar mitt rum och fixar lite, ska tillbaka sen och göra tacos och sen cykla eller gå. Imorgon ska jag på återbesök (är där var tredje månad ungefär, nu pratar vi diabetesen alltså) vid 10.30 i Växjö, så jag tar bussen in och så tänkte jag gå på stan och även träffa Emelie när jag ändå är igång ;)

Kolla snyggingen från Gina Tricot till det klingande priset av endast 249 riksdaler. WOW! Tur jag ska till stan imorgon... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0