OPI SUMMER FLUTTER & EOS LIP BALM

OPI's sommarkollektion Summer Flutter är så jädra snygg! Jag ska ha alla fyra färgerna när de kommer ut i butik i mitten på juli (osäker på om det är då, men tror det) - två cremelack och två skimmerlack:

Just nu sitter jag hos farmor och farfar, är trött... farmor och jag stavade i skogen innan, och fikade jordgubbstårta innan, mums! Ikväll ska jag ha en hemmaspa-kväll och köra hela kitet: ångbasta, tvätta håret, raka benen och scrubba, ansiktsmask och återfukta överallt! Har köpt nytt läppbalsam från EOS i Summer Fruit (finns fyra olika; Lemon Drop med SPF 15, Honeysuckle Honeydew, Summer Fruit och Sweet Mint). De är runda och alldeles underbara! Gå in här för att se och läsa mer om dem:  http://www.evolutionofsmooth.com/products_lip_sphere_hon.html.

Honeysuckle Honeydew Lip Balm Stick
Längst upp, från vänster till höger: Wing It!, Catch Me In Your Net, Flower-to-Flower och slutligen Flit A Bit. Undre bilden: EOS lip balm Summer Fruit.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0