SOMMAREN ÄR HÄR!!!

HEJ!
Klockan är mycket, det är varmt och jag sitter och diggar skön musik över spotify, precis som det ska vara när sommaren infinner sig PÅ RIKTIGT!! UNDERBART!
Idag har jag solat och ätit solvarma jordgubbar från farmors och farfars land (jordgubbsår i år också, nu kommer de äntligen! har väntat!), cyklat en lång runda, ätit glass och hängt med Amanda - härlig dag. Imorgon bär det av till Öland med mamma, Marcus och Jacob. Träffar upp Emilia där. Min pappa ska till Gotland... känns konstigt för alla. Men jag önskar alla en GLAD MIDSOMMAR! Jag köpte en klänning innan idag som jag tror att jag ska på fredag... småblommig med v-ringning fram och bak (gillar verkligen v-ringning bak på klänningar, köpte en nyligen från Monki som också hade det), himla fin är den.

Nu ska jag stänga av datorn, men sova kan jag nog inte göra än på en liten stund. Puss!






(Bild från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0