STUDENT, CHOKLADBOLLAR OCH EN HEL MASSA ANNAT

Vilken rubrik jag fick till (suck), haha. Vad gör ni denna underbara, soliga fredag? Själv sitter jag ute i solen och steker, med en och annan chokladboll som jag slängde ihop tidigare ;D ska ta mig en liten skål vaniljyoghurt och såna där frukosthjärtan (havre) med äppel/kanel-smak - SJUKT GOTT! Sen ska jag in i duschen, ska på studentmottagning till grannen (jag bor i mitten av två stycken som tar studenten idag, jag kommer inte få sova inatt ;)). Två år kvar för min del... sjukt! Jag hade faktiskt tänkt skriva lite mer, men det får bli senare eller imorgon, för nu måste jag duscha! Kram på er, HA EN UNDERBAR FREDAG!! Det ska jag ha!


Linne från Lindex, köpt förra sommaren i en för stor storlek, så jag får "snurra upp" de breda axelbanden i bh-banden. Men snyggt är det i verkligheten (på bild blev det fult, haha), halvtransparent och perfekt över bikinin på stranden, eftersom det är stort så kan jag ha det som strandklänning, typ.

 





Men vad fattigt det ser ut på tallriken, osmickrande bild! Några har försvunnit från tallriken redan, hehe... MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0