Toppenhelg

Hej!
Vad har ni haft för er i helgen? Jag har haft en toppenhelg med superduperfint väder och hela köret - grillkvällen var heltrevlig, och inatt sov jag med två kompisar och somnade inte förrän seent... det är svalt ute idag, så jag har jeans, en söt vit blus (mammas) och en ursnygg väska, som är mammas den också, hehe. Kan visa bild på den senare. Converse på fötterna och lockar i håret, la faktiskt glossig eyeliner och ett rosigt rouge på kinderna också.
Onödigt att jag gick till skolan idag - sista lektionen i Natur och Friluftsliv A idag, men det var två tjejer som skulle ha en aktivitet för att få deras betyg, och de är inte här... synd om dem! Jag fick iallafall MVG, överraskad, eftersom jag var mer beredd på ett VG. Jag är stolt över mina betyg och kan nöjd och glad ta ett låångt härligt sommarlov på fredag! Eller... har faktiskt inga mer lektioner nu, ledig imorgon och på onsdag, torsdag också, då jag ska leka på Boda Borg i Karlskrona med underbara klass och min underbara mentor Monica. GÖTT! :D så nu sticker jag hem och latar mig lite, eftersom det är mulet och inte särskilt fint väder idag så tänker jag nog dra igång en bra komedi, fika i massor och bara njuta! Ikväll blir nog att hänga med kompisar!

Ha en fin dag, så hörs vi snart igen!


'
Kanske ska baka lite mumsiga cupcakes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0