LÖRDAGSMYS

Hej!
Jisses så härlig känslan av sommarlov är! Man kan släppa kraven på sig själv med alla arbeten och inlämningar... och allmänt att det är sommar! Dunderhärligt!

Idag har man inte varit så produktiv direkt... sov med A och PH på Amandas altan igår, hehe (det var liksom lite sent att smälla upp ett tält vid 01), och vi byggde värsta kojan. Åt jordgubbar doppade i socker och pratade. Trots blåsväder och ingen särskild värme var det en bra start på sommarlovet :)
Just nu sitter jag, parallellt med att sitta vid datorn, och tittar på Pelle Svanslös och skattjakten med Jacob :) jag ÄLSKAR Pelle Svanslös, Bill och Bull är liksom mina all time high! Skrattar ibland så jag får ont i magen, helt ärligt! Nu är filmen dock slut, så jag funderar på att antingen baka någonting riktigt smaskigt eller äta jordgubbstårta... hehe. Å andra sidan så erbjöd jag mig göra maten ikväll - matig sallad med massa gottis i, och senare chips, dipp och godis! Muums! Ska förresten ner och köpa en DVD på ICA också, tror jag... får se vad jag hittar för nåt! Hade totalt glömt bort att Dear John går på bio nu, måste se den också... verkar himla bra.

         

Två snyggingar från Topshop respektive Gina Tricot som troligtvis snart kommer hem till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0