Kristen Stewart och Taylor Lautner i Sverige idag

Halli hallå, är det någon som har fint väder? Vi har fått några fina glimtar av sol och värme idag, men mest småskurar och moln... men imorgon och framåt ska det bli strålande!

Idag har jag inte gjort så mycket (pga av vädret...). Åt lunch (kyckling, potatis, sås och sallad) och fika (bullar, kolakakor, kladdkaka med kokos och färska jordgubbar...) hos farmor och farfar, och nu har jag varit hemma några timmar och slappat lite. I lördags hängde jag med några kompisar och hade superkul. Vad gjorde ni i helgen?

Jag hade tänkt skriva ett inlägg och fixa lite bilder på hur jag gillar att sminka mig i sommar. Jag älskar färg, men även naturliga sminkningar är fint. En favoritkombination är till exempel turkos och guld/bronze på ögonen, och inte så starka eller definierade läppar, utan mjuka. Bra produkter till detta är till exempel MAC's Woodwinked eyeshadow, Indianwood Paint Pot och Claudias eyedust i Caribbean Turquoise (kolla in Claudias eyedusts, skitfina!). Jag tänkte att det skulle kunna vara kul?

Apropå någonting annat: Kristen Stewart och Taylor Lautner höll presskonf. i Sthlm idag, tänkte skicka in ett tävlingsbidrag via MTV, men sen gjorde jag aldrig det... stämde inte riktigt med datum heller. Synd!

Nu ska jag ut en sväng! Kram!




 En snabbvisit i Sverige, synd att inte Robert var med... Bild från eclipsemovie.org


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0