BENEDICTE x 2, CINNAMON CUSHION AND DR DRYELS

Sitter och kurerar mig med en påse Dr Dryels här! Gör gott, smakar gott, hehe... Alldeles strax middag, blir en gosig fläskpannkaka med smör, bacon och extra äggulor i smeten. Muuuuums! Efteråt ska jag bara slappa i soffan och titta på någon rolig film.

Kollar in lite H&M Home (och annat i shoppingväg) och hittar mycket fint! Igår i Kalmar köpte jag en beige klänning på BikBok, har en likadan i blått och tycker den är så fin så fin, så nu har jag två finfina! Bild på dem nedan. Cinnamon-kudden från H&M Home ska jag klicka hem tillsammans med lite annat. Folklore-tröjan från Rut m. fl plockar jag med mig hem när jag sticker till Växjö nästa gång!

Nu ska jag skriva lite på en recension, sen soffan då. Kram!

Klänningar från BikBok, kudde från H&M Home, gosig tröja från Rut m. fl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0