Finfin helg

Hej på er!

Hur var er helg? Min var finfin! Åkte till Nybro och släktingar i lördags vid middagstid, hälsade på älskade mormor och vovvarna och sen var vi bjudna till morfar, Yvonne och Michael på råddjursstek och massa annan god mat, halloweenrunda i trädgården med kusinerna och en i övrigt mycket trevlig kväll. Igår pös jag, mamma och min kusin Johanna till Kalmar, mamma skulle byta en sak på IKEA och vi ville shoppa lite. Jag kom hem med bland annat snygga jeans från Cubus och tröja och mössa från BikBok, och en julklapp faktiskt!

Just nu sitter jag och äter lite pepparkakskolor från Sockerbageriet, tänkte skriva lite på läxor men känner mig inte riktigt kry... så jag ska kolla lite på tv istället, och gå en runda senare. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0