FRIDAY!

Early morning... haha, nej, men jag gick upp halv elva, och satte mig sen för att skriva lite bokrecension. I denna ljuva sommartid av Mari Ljungstedt. Det går sådär, haha. Läste den för mer än en månad sen, så jag minns inte allt i detalj, vilket är lite jobbigt. Sen är jag inte riktigt sugen på att skriva heller, men ska fortsätta efter maten, OM jag inte ska rida ut med Amanda, men jag antar att det inte blir så eftersom det spöregnar titt som tätt ;)
Annars tycker jag det är GÖTT MED FREDAG :D det spelar ingen roll att jag varit ledig i en vecka idag, fredagar har en speciell myskänsla över sig! Även om jag inte längtar SUPERmycket efter skolan ska det bli ganska okej, men en omställning från apun!

Nu ska jag gå ner till köket och duka, sen skriva lite till på recensionen och sen ta en dusch tror jag. Hälsa på farmor och farfar i eftermiddag låter som en bra idé, så vi hörs lite senare ikväll! Kram och ha en superfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0