HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 1, Matsumotó 3 och lussebullar!

Hej!
Det var allt bra länge sen jag skrev sist! Veckorevyns event på Bikbok förra torsdagen var... TRÅNGT SÅ IN I H*LVETE, men annars trevligt :) 25% off på allt i butiken, hittade en jättesnygg klänning som jag ska visa er, när jag tagit kort på den... hehe. Sen sist har jag jag gjort massa mys, igår var vi till exempel på Harry Potter :D:D:D den var AWESOME!!!!! Jag KLARAR INTE AV att det är typ 7 månader till nästa :(:( å andra sidan är det så sad att det är slut sen... jag har ju växt upp med det!

Nu bakas det lussebullar här hemma! Eller säger ni lussekatter? xD Hur som helst så står mamma i köket och donar, det luktar så gott så! Det har varit en mysig dag, och ikväll ska jag hänga med best friends :) imorgon likadant!

GÅ IN PÅ NELLY.SE OCH KOLLA IN DESSA SJUKT SNYGGA SKOR, DE RÖDA OCH SVARTA... GRRR!!! (bild från annihoney.blogg.se!)

Nu ska vi fortsätta mysa här, hoppas alla får en extremt trevlig lördag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0