MONDAY

Hej... jag är tröööött! Sov i säkert trekvart på soffan med täcket virat runt mig, jätteskönt tills man vaknar och inser att man sovit, haha! Nu ska jag göra lite läxor (fick inga idag, dock, väärldens slappaste dag, gjorde verkligen ingenting av värde, haha SKÖNT!) och dricka nåt varmt, halvligger i min säng och myser. På onsdag är jag ju ledig, på torsdag är det Veckorevyns event på Bikbok, och den 19 november ska jag och några vänner gå på Harry Potter :D:D:D dessutom är vi lediga den dagen eftersom vi haft öppet hus i skolan kvällen innan. Jag älskar att ha saker att se fram emot! På tal om bio ska jag se väldigt mycket i höst - jag älskar att gå på bio, så mysigt! Tror att jag till exempel vill se Buried och Due Date, Saw i 3D vet jag inte om jag vågar... men jag måste ju se den, Saw liksom! Men 3D, njaaa... jag skulle nog skita ner mig xD

Det är också mysigt med alla fina kläder, lager på lager och olika material och texturer och sånt. På sommaren kan man inte göra liika mycket, även om jag älskar sommarkläder också! Jag har shoppat galet mycket på sistone, så nu har jag minsann inte lite att välja och vraka mellan ;D jag undrar jag när jag ska få tillfälle att använda Benedicte klänningarna från Bikbok, har ju en i varje färg! Till jul vill jag nog ha den blå, om jag inte ska ha nåt rött då... aja, vi får se!

Nu ska jag till köket och se vad jag kan röra ihop för gott att dricka, efter lite läxor crashar jag i soffan :) hörs!


Ny väska från Gina Tricot, Ingrid Leo Bag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0