Sluttampen!

Åhh nu har jag flyt, skriver som fan om dialekter där jag valde att lägga min týngdpunkt i det hela. Fick dessutom svar på ett mail jag skickade till morfar om ett släktnamn jag skulle vilja ha med, och jag hade fått svar i morse, så nu har jag lite att läsa i genom där också, kul :D blir klar ikväll, känns skönt!
I morse skulle jag egentligen haft matte, som jag planerade att gå på, men missade totalt pga. av att jag är så lost xD tror att jag var låg, för jag låg och stirrade på klockan som visade 08.38 (jag börjar 08.30) och tänkte "wow, jag får sova en stund till!". Pucko! Men det var skönt, jag gick upp halv elva ;D

Imorgon är det dags för Bikbok-eventet, ska bli kul! Funderar på om jag ska lämna tillbaka en tjock, mysig kofta som jag köpte på Lindex och som var ganska dyr, i samma veva, men tror jag behåller den ändå... nu när jag ändå köpt den!

Nu får jag nog allt skynda mig lite, ska gå ut med farmor en sväng! Har precis ätit en perfekt toast, mmm, och jag måste bara borsta tänderna och dra på mig en varm tröja över innan jag sticker. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0