VINST! + Bridget Jones

Hej hopp!

Dagen är snart slut, för tidigt för min smak xD vill inte till skolan imorgon, suck... det har varit grymt skönt att ha varit ledig!
Igår skulle jag ses tillsammans med A och PH, men PH recorded, så jag åkte tillslut till Amanda strax efter 23. Vi somnade vid 03.30, hehe... men vi gick faktiskt upp vid 11 och åt frukost och gjorde lite på svenskan. Arbetet handlar alltså om vår egen språkhistoria och om våra namn, för att förklara det enkelt. Inte så kul, men visst... x) Det ska vara inne om någon vecka, men vill bli klar med det ikväll, men vi får väl se hur det blir med det! I eftermiddags fikade jag nyrullade negerbollar som Jacob (och Marcus som assistent, haha) bakat. Vid 17 gick jag till hockeyn och VI VANN :D 3-2 ;D FAN vad spännande det var den sista kvarten ungefär, då allt hände. Skitkul att vi vann idag, vi behövde verkligen det!

Nu ska jag fortsätta... MED SVENSKAN, sen ska jag sluta tjata om det xD vi hörs imorgon, har en liten sovmorgon (jag börjar vid 9), sköönt! Ska göra i ordning en kopp varm choklad tror jag, bara för att det är så gott ;) Sov gott, när ni än ska!

PS. NEJ MEN jag ska ju se på Bridget Jones istället, går på 3an nu klockan 21 ;D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0