Gorgeous cardi/poncho/cape @ H&M

Som är slutsåld! HOPPAS HOPPAS den kommer in igen, såg den i H&M Magazine för ett par månader sen, och har suktat sen dess! Kan inte få upp en bild på den eftersom den är just slutsåld på hemsidan, har inte heller tillgång till bildbanken, men den är beige, blå, brun och rödorange och så jäävla snygg. Allra högst troligt att den kommer in igen, ska gå in varje dag och kolla och beställa den direkt! Fanns lite annat snyggt också, bland annat en väska och en basic randig tröja. Men den här... cardigan/poncho/cape, det är väl en blandning, ska bli min!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, tvättade håret tidigare, vill att det ska torka någon gång... men är inte riktigt trött än! Kom på att jag har ett par snygga gummistövlar som väntar mig imorgon, var nere och kollade ut de innan. Ni ska få se bild :)

Snygg tröja från H&M, kommer ut i butik om några veckor!
(bild från annihoney.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0