Gult och rosa Toulouse

Hej på er, allt bra? Är hemma hos pappa och har fredagsmys :) Underbart skönt med helg, och skönt att vara verkligt trött och se på klockan och tänka, "fasen, måste upp tidigt imorgon... INTE, HAHA!". Haha. Imorgon ska jag på ishockey och... inte göra någonting speciellt tror jag. SLAPPAAAA. Måla naglarna på högra handen, eftersom jag bara målade den vänstra ikväll, hehe. Mavala's Toulouse, nr. 52 (gammalt, vet ej om det finns kvar?). En bubbelgumsrosa färg som faktiskt är en riktigt snygg kombinationsfärg till alla "höstfärger" som marinblått, senapsgult, lila, brunt... det funkar faktiskt, kanske inte alltid eller till alla plagg, men tror att det kan vara fint... eller jag vet inte om det ser knasigt ut, måste kolla först innan jag säger nåt xD har en marinblå stickad tröja på mig från H&M ikväll, den kombon gillade jag iallafall!
Jag älskar ta mig fan alla färger, tror jag åtminstone. Gult till exempel, har flera jättefina gula nätta sommarklänningar, halsdukar och vantar m.m., rött, lila och mörkblått, dovt mossgrönt, rostbrunt, grått... åh! För att referera till rubriken då, så har jag nyligen köpt (förutom halsduk o det där då!) en tunn, senapsgul tunika/klänning från H&M till en billig peng, kunde det varit 99:-? Den är så fin, så fin! Har inte tagit någon bild på den... jag lägger knappt upp bilder här alls, och jag borde ju veta bättre eftersom jag pluggar med bland annat det här, har MVG i kurserna och jag tycker det är skitroligt med layout och sånt! Men jag kan inte html-koder och sånt (än), så jag kan inte göra designen på bloggen i sig roligare, men bilder... jag gillar verkligen inte min kamera, svårt att få riktigt fina bilder om det inte är i bra dagsljus... ska önska mig en ny kamera, eller köpa en nu... vi får se, det är ju snart jul, haha!

Är fortfarande mätt sen tapasen, åt då ingen stor mängd cheezballz eller lösgodis heller, but I'm full! Ska dricka limevatten med massa is i istället, mmmm..... och snart sova, så godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0