Hej!

Det var ett tag sen, har inte haft på datorn sen sist. Allt bra? Jag mår bra, men är trött som en liten gnu, hehe... men snart fredag, gött! Ska strax gå och lägga mig, ska bara dricka ett par liter (är dödstörstig!) och borsta tänderna... tänkte ångbasta lite, gjorde det senast i söndags, men jag är så varm efter en brasa och jag är iklädd i fyra lager på överkroppen!!! En fleece överst, herre... vad göra i helgen? Jag har inte bestämt riktigt än...

Nej, jag ska sova nu, är aptrött trots att jag sov i mer än en halvtimme tidigare ikväll. Godnatt på er alla, sov gott!

PS. DET SNÖADE INNAN!! Snöblandat regn, visserligen, men ändå... hmpff... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0