HÖSTSOL ♥

Gud vilken fin dag det har varit idag! Påbörjade min andra vecka på Boktipset, kul! Solen har värmt, klar och kall luft med frost imorse... cyklade hem till farmor och farfar när jag hade slutat, och fikade. Farmor och jag gick en runda, så himla skönt, och nu kan jag sitta hela kvällen i soffan och kolla på Top Model, till exempel, som börjar nuu! För övrigt nöjd med min enkla men ack så snygga och bekväma outfit idag, har inte tagit bild för det blir mörkt så fort ute nu och jag var hemma när det började mörkna, men det kommer bilder så småningom! Hade iallafall kabelstickade svarta strumpbyxor, vita och slitna converse, brunbeige tröjklänning och en svart klänning där under och ett rött flätat skärp i midjan. Grön jacka och gul halsduk + vantar som ytterkläder.

Näe nu börjar Top Model, hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0