KANELBULLENS DAG OCH FÖRSTA APU-DAGEN!

Men hejsan!
Kom hem för ett tag sedan, slutar egentligen vid halv fem, men jag fick gå en halvtimme tidigare. Är inte så trött som man kan tro, men det kan dock vara för att jag svepte en halv 50 cl Coca-Cola och äter en kanelbulle just precis nu ;) idag har jag iallafall fått stå i kassan, helt själv, vilket resulterade i att jag gjorde fel ganska många gånger, men också hade väldigt roligt! Har fått prismärka några nyinkomna varor också. En rätt lugn dag, ganska skönt. Imorgon jobbar jag bara i två timmar, för vid elva ska jag ta bussen Växjö för att gå på återbesök och shoppa ;D jag hinner ändå inte tillbaka i någon menig tid eftersom jag inte vet exakt hur lång tid det tar, och jag behöver faktiskt göra ett par av inköpen, så så får det bli. Åker själv, så vi får väl se vart jag tänker luncha... antingen något take-away eller typ paj... eller sallad... eller pizza... eller chicken wrap... xD

Nu ska jag dra igång en film på tvn, svepa in mig i en filt bara för att det är så mysigt framför brasan, hehe, och ta en kanelbulle till... kanske lite varm choklad till också... inte för att det behövs för att hålla värmen, det är varmt och gott inomhus, ute, däremot, var det lite kallare än vid middag men solen skiner och det värmde i ansiktet när jag cyklade hem. Hoppas det fina höstvädret håller i sig länge, länge! Vi hörs ikväll, kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0