KORVGRYTA och... SNÖ!!!

Hua, jag fryser, men här ska tändas brasor! Äta middag strax, värmande korvgryta, och sen in i duschen snabbt för att raka benen för farmor och jag ska simma sen. Är trött och frusen, så egentligen orkar jag inte, men det är väl just då man ska... imorgon är det ju fredag, hurra!!! Efter imorgon har jag bara en arbetsvecka kvar på Boktipset, och jag trivs så bra! Idag har jag bland annat paketerat julte med fina etiketter, passade ju bra till snön som kom inatt... herregud, jag vill inte att snön och halkan kommer än! Idag har dock solen inte legat på latsidan, så isen på gatorna har smält bort, bra tycker jag.

Nähä, här ska strax ätas korvgryta, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0