LISTA

Pust, jag är lite trött jag... eller mer seg. Men det ska det bli ändring på! Har precis ätit kvällsmat, kyckling med ris och majs, råa morötter och brunsås - mätt så jag vet inte vad -, och nu ska jag och farmor gå ut en runda :) det behöver jag verkligen, jag står ju upp precis hela dagarna i butiken (fast jag får inte nåt ont av det! tur!) och dessutom har jag ätit lite onyttigt sen jag kom hem idag... så en rask promenad ska bli skönt :)

Igår var jag i Växjö på återbesök, allt var bra, som jag redan visste, känns så onödigt att åka in, men vem tackar i och för sig nej till shopping i samma veva? ;) däremot - det enda jag fick med mig hem, från min shoppinglista, var en matt foundation från Make up store. Och lite snyggt från H&M (som inte stod på min shoppinglista), bla. en knallig, gul stickad klänning, en fin vit blus med spets och lite annat. Min shoppinglista är lika full som innan då jag ska haaa....
* en fågelring från Glitter (kommer in v.42 igen i butik)
* boots från Din Sko (min storlek var slut igår)
* mössor från Gina Tricot (ingen av färgerna fanns nu heller)
* en hårinpackning från L'Oréal, den fanns säkert men kollade aldrig. Den finns troligen här i Tingsryd, dock (har inte använt hårinpackning på typ ett år, men denna verkade mysig, kommer inte ihåg namnet bara). Det var någonting mer tror jag... men det spelar ingen roll. Jag ska in till Växjö på lördag igen, ska träffa Emelie så kan passa på då!

Nu väntar nog farmor på mig, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0