Myslördag

Hej!
Sov så länge jag ville idag, härligt... ikväll blir det myskväll igen, middagen kommer att bestå av köttbit, pommes och beasås! LÄNGTAR EFTER SÅSEN!!, haha!
Såg ni Idol igår? Mina favoriter för kvällen var Jay och Minnah! Missade Weise, fan också... det var någon till jag gillade, men minns inte vem, haha... Geirs sång var också skitbra (as usual) men i övrigt var hans framträdande lite lamt, tyckte jag. TRÅKIGT ATT ALICE HOPPAT AV! Gillade henne... Linda som åkte igår gillade jag tidigare, men inte längre... oh well.

Imorgon tänkte vi (mamma, jag och mina två bröder) åka till Växjö en sväng. Ska bli kul, nåt att göra utan att man behöver anstränga sig, haha. Efter imorgon har jag fem dagar kvar på Boktipset, lite sad faktiskt... jag trivs så bra! Vill inte tillbaka till skolan, hehe... men på måndag ska vi plocka fram julsakerna (troligtvis) eftersom det kom en enorm leverans en halvtimme innan jag slutade igår! Efter den veckan är det höstlov... aahhhh.

Nu ska jag klä på mig nåt annat än mina myskläder jag har på mig nu, nåt varmt och gosigt... jag fryser och det är grått ute... mjuka tights och en stor stickad tröja, fet halsduk och tjocka vantar! Jag ska till farmor och farfar en stund tänkte jag, nu när jag fikat gott... varm choklad och bullar! Puss och ha en fantastisk lördag!

Fin tröja från H&M som jag ska kika på i butik imorgon. Finns i grått och stark blå (koboltblå?) också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0