Nellyrea

Hejhej,
här har ni en som är trött! Har haft en bra dag på Boktipset (som vanligt, slutar min apu där på fredag :( ), och nu ikväll har jag varit på gympa.
Redan onsdag imorgon! Sen har jag höstlov... hallelujah! Ska hitta på en hel del då, mys :) just nu kollar jag på Såld på hus på tv4+, jätteintressant. Parallellt med det så spelar jag Bubble Island på facebook, men nu ska jag gå och duscha o tvätta håret, sen fortsätta innan jag ska sova. Är sugen på lite vitlöksbröd, men tror att jag ska stå emot det och bara dricka lite apelsinjuice... för det är jag också sugen på, och det är ju snäppet nyttigare, hehe... hörs imorgon, då ska jag gå på hockey på kvällen och kanske skriva lite på en recension... vi får väl se, nu ska jag duscha iallafall!

PS. Det är ju stor Nelly-rea just nu! Jag har inte hittat nåt särskilt, men iofs så har jag inte kollat så noga... å andra sidan behöver jag inte köpa nåt alls nu heller. Har ni hittat nåt? Psst... man får en kampanjkod hos Engla, kika in där... DS.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0