Nutella...

Hej på er
Skönt med torsdag idag, det betyder ju att det är fredag imorgon, haha! Slutade tidigare idag, fanns ingenting att göra på Boktipset, så jag cyklade hem i regnet (har regnat hela dagen, buu) och satte mig i soffan med filt och mys. Plockade fram lite kanelgifflar och tog mig en stor sked nutella... blev så himla sugen på det häromdagen så jag köpte en burk! Gott i bakverk också!
Jag ska gå och simma med farmor ikväll, ska äta kvällsmat där också, och det blir snart, skulle jag tro. När jag kommer hem ska jag dra på mig myskläder och INTE vara uppe länge utan gå och lägga mig relativit tidigt. Nåt på TV ikväll? Robinson börjar klockan åtta, just det! Just det... ja det är väl nåt att glo på. Nu ska jag slänga ner badkläder i väskan och cykla till farmor och farfar, vi hörs!

GRÖN SNYGGING FRÅN MODEKUNGEN, GUL SKÖNHET FRÅN MONKI OCH GOSIG TRÖJA FRÅN BIKBOK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0