SIMMAT

Åh jag är så trött! Ska sova nu :) inte så konstigt efter att ha jobbat hela dagen, fikat när jag kom hem och ätit ett par timmar senare för att sen simma lite mer än en kilometer, relativt otränad. Brukar inte tycka det är jobbigt alls, men idag var det det. Känns bra iallafall! Och det känns så underbart att det är fredag imorgon, älskar att gå upp på morgonen och tänka att "detta är sista dagen innan helg", och då kan man stå ut med typ allt x) fredagar är min favorit. Lördagar gillar jag också ;) vad ska ni göra i helgen?

Har ni sett Elvis i glada Hudik förresten? Älskar det, man blir så glad! Såg det ikväll, men hallå - jag har sett samma avsnitt totalt TRE gånger nu? EHHHH, tråkigt. Men nu ska jag borsta tänderna och sen ringa mamma! Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0